Socialiniai darbuotojai mokosi dirbti su vaikais, kurių tėvai serga priklausomybių ligomis
Socialinio darbo katedroje rugpjūčio 16-19 dienomis vyko mokymai skirti supažindinti su Vokietijoje sukurta ir moksliniais tyrimais pagrįsta metodika, kuri taikoma dirbant su vaikais, kurių tėvai serga įvairiomis priklausomybių ligomis. Mokymų metu buvo supažindinta su jau penkerius metus veiksmingai praktikoje taikoma programa “Trampolinas” skirta 8-12 metų vaikams. Mokymus vedė Trampolino projekto mokytoja socialinė darbuotoja iš Vokietijos, Tanja E. Schmitz-Remberg, turinti ilgametę ambulatorinę bei klinikinę patirtį darbo su priklausomybėmis tematikoje. Mokymų metu taip pat buvo mokoma kaip dirbti su suaugusiais asmenimis turinčius priklausomybių pasitelkiant Motyvacinio interviu metodą.
Mokymus iniciavo ir organizavo socialinio darbo katedra kartu su Nacionaline socialinio darbo su grupėmis asociacija. Socialinio darbo dėstytojai ir praktikai atsižvelgdami į šalies situaciją, kad alkoholio, narkotinių medžiagų vartojimas bei kitų priklausomybių plitimas tampa vis didesne socialine problema, nusprendė šia iniciatyva skirti didesnį dėmėsį taip vadinamiems “pamirštiems vaikams” ir sukviesti socialinio darbo studentus bei socialinio darbo profesionalus įgyti daugiau žinių ir patirties specifinėje priklausomybių tematikoje.
Socialinio darbo praktikės vizitas buvo finansuotas pagal Erasmus+ programą.
Seminaro lektorė
Tanja E. Schmitz-Remberg,
Socialinio darbo magistrė, andragogė
Tarptautinės Socialinio darbo su grupėmis asociacijos (IASWG) tarptautinių padalinių komiteto vadovė
Priklausomybių Trampoline™ programos mokytoja
Priklausomybių ir prevencijos tyrimo instituto Kiolne, tyrėja