Socialinė antropologija: kur slypi verslo sėkmė?

VDU Socialinių mokslų fakulteto Socialinės antropologijos centras vasario 27 dieną, pirmadienį, 17 val. (K. Donelaičio g. 52, 404 aud.) kviečia į seminarą „Socialinės antropologijos pridėtinė vertė: verslo antropologijos atvejis“, kurį ves VDU sociologijos katedros doktorantas, Kembridžo socialinės antropologijos MPhil, organizacinės vadybos konsultantas Saulius Matulevičius.

Socialinė antropologija yra mokslas apie žmones. Šioje disciplinoje yra sukaupti neišmatuojami aruodai žinių ir metodologinių įrankių reikalingų geriau suprasti, kas mes esame, kas „jie“ yra, kodėl žmonės elgiasi taip, kaip elgiasi, kodėl daro vienokius ar kitokius pasirinkimus, kokias prasmes ir kodėl suteikia daiktams ir reiškiniams.

Verslo pasaulyje dažnai yra gvildenami tie patys klausimai tačiau kur kas labiau praktiniu kampu: kodėl kinta darbuotojų pasitenkinimas bei motyvacija, kas sąlygoja darbuotojų kaitos rodiklius, kodėl vartotojai daro tokius netikėtus pasirinkimus, kodėl tos pačios kompanijos padaliniai skirtingose šalyse ar net miestuose taip skiriasi, kaip suvienyti organizaciją.

Šiame seminare pažvelkime, kaip antropologinis “žinojimas” (epistemologija) ir antropologinė metodologija gali padėti verslui, nuo vartotojų pažinimo ir jų poreikių atliepimo, iki geresnio savo darbuotojų supratimo ir darnios kultūros organizacijoje puoselėjimo.

Apie Saulių Matulevičių:

VDU sociologijos katedros doktorantas, antropologas – organizacinės vadybos konsultantas, savo darbe sėkmingai taikantis ne tik antropologines, bet ir tarpdisciplinines socialinių mokslų kompetencijas bei metodologiją. Jo darbo patirtis apima stambias tarptautines bei mažas vietinio kapitalo kompanijas. Saulius Klaipėdos universitete įgijo rekreacijos ir turizmo vadybos bakalauro laipsnį, VDU gavo socialinės antropologijos magistro laipsnį ir Kembridžo universitete įgijo socialinės antropologijos MPhil (Master of Philosophy) laipsnį.