Naujos kartos mokytojų pamokose nesinorės miegoti

Mokytojų rengimo programas tobulinti padeda tarptautiniai projektai Siekiant įgyvendinti vieną iš idėjų Lietuvai – kad mokytojo profesija taptų prestižine iki 2025-ųjų, Švietimo mainų paramos fondas pasiūlė į mokytojų rengimo programas įtraukti informaciją apie tarptautinius švietimo srities projektus. „Būsimų mokytojų įtraukimo į tarptautinį švietimo bendruomenės tinklą „eTwinning“ idėja kilo iš poreikio tobulinti būsimų mokytojų rengimo programas, jau mokymosi procese suteikiant tarptautinio bendradarbiavimo ir praktinio projektų įgyvendinimo patirties“, – sako Švietimo mainų paramos fondo direktoriaus pavaduotoja Žana Orlova. Anot pašnekovės, Lietuvos mokykloms vis aktyviau dalyvaujant „Erasmus+“ programoje ir daug metų didėjant Europos Komisijos Lietuvai skiriamam šios programos finansavimui bendrojo ugdymo sektoriaus projektams (2018 m. 7,7 mln. EUR, 2019 m. numatoma +12%) , atsirado poreikis jauniems mokytojams įgyti tarptautinių projektų patirties. Ji būtų tęsiama mokyklose su savo mokiniais, nepaisant to, kokios programos rėmuose tie projektai bus įgyvendinami.