Naujos kartos mokytojų pamokose nesinorės miegoti
Kaip prisimenate savo mokyklą? Su nostalgija ar skepsiu? Kiek teko sutikti mokytojų, kurių pamokų laukdavote su nekantrumu? Reikia pripažinti, kad ne visi naudingi dalykai yra įdomūs savaime ir pateikti rimtas formules taip, kad sudomintum, yra vienas didesnių iššūkių mokytojui. Ir tai, ar dalykas mokinių bus mėgiamas, didžiąja dalimi priklauso nuo mokytojo asmenybės bei jo noro tobulėti
Mokytojų rengimo programas tobulinti padeda tarptautiniai projektai Siekiant įgyvendinti vieną iš idėjų Lietuvai – kad mokytojo profesija taptų prestižine iki 2025-ųjų, Švietimo mainų paramos fondas pasiūlė į mokytojų rengimo programas įtraukti informaciją apie tarptautinius švietimo srities projektus. „Būsimų mokytojų įtraukimo į tarptautinį švietimo bendruomenės tinklą „eTwinning“ idėja kilo iš poreikio tobulinti būsimų mokytojų rengimo programas, jau mokymosi procese suteikiant tarptautinio bendradarbiavimo ir praktinio projektų įgyvendinimo patirties“, – sako Švietimo mainų paramos fondo direktoriaus pavaduotoja Žana Orlova. Anot pašnekovės, Lietuvos mokykloms vis aktyviau dalyvaujant „Erasmus+“ programoje ir daug metų didėjant Europos Komisijos Lietuvai skiriamam šios programos finansavimui bendrojo ugdymo sektoriaus projektams (2018 m. 7,7 mln. EUR, 2019 m. numatoma +12%) , atsirado poreikis jauniems mokytojams įgyti tarptautinių projektų patirties. Ji būtų tęsiama mokyklose su savo mokiniais, nepaisant to, kokios programos rėmuose tie projektai bus įgyvendinami.