Mokytojus kviečiame dalyvauti SMF dėstytojų virtualiuose seminaruose

Balandžio 19 dieną Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) organizuoja virtualius seminarus mokytojams, mokyklų ir gimnazijų darbuotojams bei vadovams. Profesinio tobulėjimo mokymų metu mokyklų atstovai galės pagilinti bei praplėsti žinias pagal savo mokomą dalyką ar pasirinkti bendrojo ugdymo seminarą.

Kviečiame dalyvauti SMF dėstytojų mokytojams skirtuose virtualiuose seminaruose:

„Neuroįvairi mokykla 2024-ieji: autistiškus vaikus auginančių šeimų konstruojami ateities scenarijai“ – dr. Daiva Bartušienė (laikas: nuo 9 val., trukmė: 2 ak. val.)

Seminaro / paskaitos metu daugiausia bus kalbama apie neuroįvairovę mokykloje, supažindinama su neuroįvairovės idėja ir taip pat pristatomi kokybinio tyrimo duomenys, kurie atskleidžia autistiškus vaikus auginančių tėvų planuojamus scenarijus 2024-iesiems metams. Planuojama diskusija.

„Smurto prieš vaiką artimoje aplinkoje pasekmės vaiko raidai. Kodėl taip sunku bendradarbiauti?“ – dr. Julija Eidukevičiūtė  (laikas: nuo 9 val., trukmė: 3 ak. val.)

Seminaro metu apžvelgsime į traumą orientuotos organizacijos kaip saugios aplinkos smurtą patiriančiam vaikui formavimo principus. Įvardinsime skirtingo amžiaus vaikų reakcija į smurtą artimoje aplinkoje, pasikeitusį vaikų elgesį, poveikį vaiko psichikos sveikatai, raidai.  Aptarsime bendravimo su smurtą  patyrusiais vaikais ypatumus bei galimus bendravimo ir bendradarbiavimo trukdžius.

„Psichosocialinio atsparumo principų pritaikymas įveikiant krizes“ – doc. dr. Jorūnė Vyšniauskytė-Rimkienė (laikas: nuo 12 val., trukmė: 2,5 ak. val.)

Šių dienų įvykiai veikia mus visus, karas Ukrainoje paveikia ne tik mūsų emocijas, bet ir kūną, mintis, sielą ir bendravimą su aplinka. Šuo laiku ypač naudinga atsigręžti į plačiai pasaulyje taikomą psichosocialinio atsparumo teoriją, kurios esmė, kad žmonės skirtingai reaguoja į ilgalaikį stresą ar krizę: vieni išgyvena ir iš sudėtingų situacijų mokosi, kiti, deja, palūžta. Seminare gilinsimės kaip pritaikyti  šios teorijos principus praktikoje bei aptarsime kaip siekdami išlikti kiek įmanoma sveikesniems emociškai ir fiziškai pasirūpinti savimi.

„Psichologiniai mokytojo santykio su mokiniu kūrimo aspektai“ – prof. dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė (laikas: nuo 15 val., trukmė: 1,3 ak. val.)

Mokinio – mokytojo santykiai yra analizuotas kaip svarbus veiksnys įprastoje, tradicinėje mokyklos aplinkoje, tačiau ypač ryškiai mokinio ir mokytojo santykių aktualumas, mokinių socialinės integracijos klausimas atsiskleidė Covid-19 kontekste. Seminaro metu kalbėsimės apie mokytojo-mokinio santykių reikšmę mokinio elgesiui ir mokymuisi, aptarsime šių santykių kūrimo komponentus bei galimus taikyti metodus.

Būtina išankstinė registracija.

Daugiau informacijos ir registracija: https://www.vdu.lt/lt/vdu-mokytojus-kviecia-dalyvauti-virtualiuose-seminaruose-2/

 

Kviečiame dalyvauti!