Kūrybinėje „Go 4 pizza“ produktų linijos pakuočių atnaujinimo grupėje Psichologijos bakalauro programos studentas
Viena ekonomiškai stipriausių ir didžiausių verslo bendrovių Lietuvoje „Vičiūnai grupė“, nusprendusi atnaujinti „Go 4 pizza“ produktų linijos pakuotes, kreipėsi ne į profesionalius dizainerius ar marketingistus, o į Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Verslo praktikų centro studentus.
Kūrybinėje grupėje dirbęs psichologijos studentas Vitoldas Čebatorius sako, kad darbas buvo labai įdomus ir tai, kad pakuotes kūrė skirtingų specialybių studentai, buvo labai naudinga. „Gero rezultato galima tikėtis, kai sutelkiame skirtingas patirtis, žinias, skirtingus požiūrius į tą patį dalyką. Tai padeda išvengti standartiškumo, banalių sprendimų. Darbą mums palengvino dar ir tai, kad turėjome užduotį sukurti picų pakuotes orientuojantis pirmiausia į jaunuosius valgytojus, mūsų bendraamžius, kurių skonius ir simpatijas mes žinome“, – pasakoja Vitoldas.
Daugiau apie tai skaitykite: http://www.vdu.lt/lt/vdu-studentu-idejos-didziajam-verslui-2/