Kviečiame tyrėjus, taikančius Mokymo(si) atkodavimo metodiką, teikti straipsnius

Kviečiame dėstytojus ir tyrėjus, savo veikloje taikančius „Mokymo(si) atkodavimo“ metodiką, teikti straipsnius publikavimui tarptautiniame moksliniame recenzuojamame žurnale Decoding The Disciplines Scholarly E-Journal 2019”.

Decoding The Disciplines Scholarly E-Journal 2019 – atvirai prieinamas mokslinis recenzuojamas žurnalas, skirtas pristatyti dėstytojų patirtis ir jų refleksijas, taikant “Mokymo(si) atkodavimo” metodiką studijų užsiėmimų metu. Leidinyje bus pristatomi šios inovatyvios metodikos taikymo atvejai edukologijos, ekologijos, komunikacijos, fizikos, matematikos, istorijos, muzikos ir kitose mokslo srityse Belgijos, Latvijos, Italijos ir Airijos universitetuose.

Straipsniai priimami iki 2019 m. vasario 15 d.

Dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis į Giedrę Tamoliūnę giedre.tamoliune@vdu.lt

Leidinio publikavimas finansuojamas Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „Decoding the Disciplines in European Institutions of Higher Education: Intercultural and Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning“.

Plačiau su šiuo metodu galite susipažinti „Mokymo(si atkodavimo“ metodikos ekspertės doc. dr. Jolantos Mickutės interviu su projekto koordinatorėmis, bei straipsnyje apie emocinių kliuvinių įveikimą.

 

Pagarbiai,

Leidinio redakcinė kolegija